FAQ
Wat gebeurt er na de uitspraak?

Een bindend advies wordt (anoniem) ter informatie van andere partijen gepubliceerd. Ondernemers en consumenten kunnen dan onderzoeken of een soortgelijk geval al eerder aan UitgesprokenZaak.nl is voor ...



FAQ
Hoe kom ik in contact met UitgesprokenZaak.nl?

Als u een bericht wilt sturen over een lopend geschil, dan vragen we u een bericht te versturen via het geschillensysteem.   Als u een andere vraag of opmerking heeft, dan kunt u een bericht sturen ...






Pagina
Klachten

Klachten die in aanmerking komen voor behandeling via klachtregeling.nl zijn bijvoorbeeld: Klachten over arbodiensten, bijvoorbeeld over het gedrag van een bedrijfsarts. Klachten over de ...


Pagina
Organisatie

UitgesprokenZaak.nl behandelt geschillen tussen consumenten en CBW-erkende ondernemers.


Pagina
Whitepaper

Waar gewerkt wordt kunnen helaas ook zaken mis gaan. Dit kan leiden tot klachten of geschillen tussen bijvoorbeeld werknemer en werkgever of consument en aanbieder. Hoe gaat een organisatie hiermee om ...