Een bindend advies wordt (anoniem) ter informatie van andere partijen gepubliceerd. Ondernemers en consumenten kunnen dan onderzoeken of een soortgelijk geval al eerder aan UitgesprokenZaak.nl is voor ...
Als de procedure naar uw mening niet goed is gevolgd, kunt u dit aan ons melden. Wij onderzoeken de klacht, nemen dit eventueel op met betrokkenen en als wij daartoe aanleiding zien, zullen wij verbet ...
Als u een bericht wilt sturen over een lopend geschil, dan vragen we u een bericht te versturen via het geschillensysteem. Als u een andere vraag of opmerking heeft, dan kunt u een bericht sturen ...
Nee, u kunt niet nog een keer hetzelfde geschil aanmelden bij UitgesprokenZaak.nl. U kunt nog wel een zaak bij de rechter aanmelden.
U kunt dan een nieuw geschil indienen. Het standpunt van de ondernemer wordt dan beoordeeld. Er komt opnieuw een deskundige kijken en eventueel oordeelt de bindend adviseur over het geschil. Als ...
Het reglement kunt u hier vinden.
Nadat u een geschil heeft aangemeld en de bevoegdheid en ontvankelijkheid is getoetst, wordt de ondernemer gevraagd om op uw stellingen te reageren. Hierna neemt de geschilbehandelaar contact op met b ...
Klachten die in aanmerking komen voor behandeling via klachtregeling.nl zijn bijvoorbeeld: Klachten over arbodiensten, bijvoorbeeld over het gedrag van een bedrijfsarts. Klachten over de ...
UitgesprokenZaak.nl behandelt geschillen tussen consumenten en CBW-erkende ondernemers.
Waar gewerkt wordt kunnen helaas ook zaken mis gaan. Dit kan leiden tot klachten of geschillen tussen bijvoorbeeld werknemer en werkgever of consument en aanbieder. Hoe gaat een organisatie hiermee om ...