FAQ
Hoe meld ik een geschil aan?

Dat kan heel eenvoudig door het invullen van het digitale formulier, dat u hier vindt. U moet hiervoor eerst een account aanmaken. 


Pagina
Information in English

Do you have a beautiful new sofa, kitchen, floor, bed or window covering that you are not satisfied with? And you cannot reach an agreement with the home entrepreneur? If you made this purchase at a C ...


Pagina
About us

Stichting UitgesprokenZaak.nl aims to resolve disputes between consumers and CBW-approved home furnishing stores in a fast, expert and independent manner. We strive to bring parties together and find ...


Pagina
The procedure

The moment you submit a dispute, the official procedure starts. This means that you have already tried to resolve the complaint in consultation with the entrepreneur. The procedure consists of 3 phase ...


Nieuws | 29 nov 2022
UitgesprokenZaak.nl heeft een nieuwe website

De nieuwe website van UitgesprokenZaak.nl is live! Een nieuwe website met een nieuw design, maar vooral een website waarmee we gebruikers en geïnteresseerden nog beter kunnen informeren. Daar zijn we ...


Nieuws | 16 jun 2023
Jaarverslag 2022

2022 heeft in het teken gestaan van het verder verbeteren van de kwaliteit van het systeem en het trachten zo veel mogelijk van de geschillen in een zo vroeg mogelijke fase op te lossen. Daar is Uitge ...